Brandstation utflykt

Har haft en underbar dag med Noah i dag, jag blev inbjuden att tillbringa dagen med Noah och hans förskoleklass på Lomma brandstation. Lite oroliga fröknar som bidrog till inbjudan, att Noah skulle klara en hel dag borta från dagis. Måste säga att jag är en enormt superstolt mamma till Noah i dag då han verkligen har haft en toppendag och varit ett "exemplariskt" förskolebarn!  Stort tack till farfar som i dag agerade "barnvakt" till Melvin, så att jag kunde ha en Noahdag.

Imorgon har jag möte med chefen och tandläkarbesök på schemat så då får underbara mormor rycka ut som Melvin "barnvakt".  Melvin har i dag tagit 4 egna steg på raken innan det att han föll, så duktig han är för att bara vara 10 månader...  

Är lite lite trött i kväll efter att ha tillbringat dagen med 18 stycken förskolebarn, men samtidigt så nöjd över en toppendag! Se bilder nedan från Noahs brandstationsdag.

             

Ja jag vet, masssssor med bilder men jag sa ju att det var en TOPPENDAG!!


Kommentarer
Postat av: ingrid

Ser att dagen varit toppen .Söta , snälla ,goa Noah

2009-05-14 @ 20:41:42
Postat av: Anonym

Ser att dagen varit toppen .Söta , snälla goa Noah

2009-05-14 @ 20:43:04
Postat av: Rebecka och Robert

Vi är såååå stolta över våra små älsklingar. Puss

2009-05-14 @ 21:32:05
Postat av: Moster

Klart att det gick bra. En sån super Duper kille Kram

2009-05-15 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0