Inget behov av sömn !!!

Efter en härlig helg med familjen avslutade vi söndagsnatten med en otroligt orolig Melvin i våran säng. Han var vaken från och till mellan 00.30-05.00 då han helt bestämde sig för att det var morgon. Stackars Joakim kämpade tappert hela natten medans frugan låg bredvid och suckade för att hon inte kunde sova ;-) Kl 05.00 tog jag min kudde och täcke och placerade mig ute i soffan för en hel timmes sömn, underbart! I natt är det min natt, så då är det väl min tur..

Annars har vi som sagt haft en härlig helg, en tur till Ikea hann vi med i söndags, shoppade bilmatta till Melvins rum. Noah placerade vi i Ikeas lekland vilket han fullkomligt älskade! Vi har även hunnit med att tokstäda hemma, Joakim gav sig på väggen i hall och kök med spackel och färg efter det att vårat förra larm åkt ner och den gräsliga orange tapeten som fanns under gjorde ett kort framträdande..  Jag själv gav mig hän åt torktumlaren som vi inte har rengjort sedan vi köpte den för ca 1 år sedan.. Jag ska inte ens börja beskriva vilka "gosigheter" jag fann.. Blärk..


Melvins lycka över sin nya bilmatta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0