Båda barnen sover..

Så var torsdagen snart över, har precis lagt Noah för natten, han ligger fortfarande och rullar runt i sängen men han kommer nog snart till ro.. hoppas jag..  Melvin har fått bada i kväll så jag hoppas att han sover riktigt gott och länge, är ju min natt i natt! Joakim är på månadsmöte i kväll på jobbet och kommer inte hem förrän senare så nu blir det till att lägga sig i soffan och slappa framför tv ett tag innan det att John Blund anländer.. ZZZZzzzzZZZZzzzz


I dag försökte jag mig på att "epilera" mina ben med min epilator som jag fick i födelsedagspresent av Joakim i sommars. En epilator drar upp hårstråna med rötterna.. När Melvin sov en stund på förmiddagen så kopplade jag in maskinen och satte den sedan till benet... FY F-N säger jag bara, vilken smärta... Tog mig ca 20 min att epilera ett ben, sen var jag SÅ slut att jag fick avsluta projektet.. smärta smärta smärta.. I kväll känner jag mig riktigt vacker, har ett ben som är totalt hårfritt och lent och nästan blänker så snyggt som det blev ;-) Men sen har jag då ett ben som är super hårigt och pälsliknande! Efter att inte ha rakat benen på nästan 3 veckor för hårstråna ska vara LÅNGA när man epilerar så kanske ni kan tänka er hur jag just nu ser ut..  Jag får nog ta och avsluta detta projekt i morgon, tror att jag sover i pyjamas i kväll så jag inte skrämmer maken när han kommer hem..


"djävulsmaskinen"


Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha vad kul d lät. en sån har jag aldrig hört talas om. då använder du den inte mer eller? va skönt med sovande barn. mina sover med o jag njuter i soffan av lugnet. ååh så skönt för dig o bli av med gubben med=) ha d gödd

2008-11-13 @ 20:36:46
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0