Höstig och härlig helg.

Fredagen hade jag Noah hemma då han fortfarande fick nya vattenkoppor som kliade.  Joakim kom rätt så sent på kvällen så efter ca 11 timmar själv med våra underbara men ibland något krävande barn så hade jag nerverna utanpå kroppen ;-) Maken lyckades dock bota detta med en ENORM blombukett samt ett helt fat med sushi !!! slocknade i soffan vid tio tiden med ett glas vitt i handen... vaknade utav att Joakim satt och torkade upp vinet .. Så tokigt det kan bli...


Lördagen tillbringade jag och Noah nere vid havet, en riktig mamma och son dag i ett underbart höst väder. ( se bilder nedan) Båda fick vi lite färg på kinderna samt att vi båda var oerhört trötta efter så många timmar ute i friska luften. Lyckades denna kväll somna i soffan vid 22.30 dock utan ett glas vin i handen till Joakims stora lycka ;-)


Söndagen firade vi först Joakim här hemma sen vid lunch drog vi vidare till min pappa för att fira honom. Vi bestämde oss för att vandra 3,2 km ;-) till mina föräldrar i hällregn med båda barnen. En otroligt härlig promenad som dock inte gjordes om när vi skulle hem, tiggde då istället till och skjuts.. Någon måtta på sundhetsfaktorn måste det ju vara..

I dag har vi lämnat Noah på dagis igen då han är pigg pigg pigg..Sen får vi se vad resten av denna veckan har att bjuda på !




Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder! ^^

2008-11-10 @ 09:02:09
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! ^^

2008-11-10 @ 10:26:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vilka härliga bilder ! Skönt att Noah känner sig bättre.

2008-11-10 @ 10:42:56
Postat av: moster

Härliga bilder Tänk vad Jack Skulle tycka det var härligt att få springa vid havet Kram

2008-11-10 @ 12:13:36
Postat av: Ingrid

Ser ut som en underbar dag .Mysigt!!!!

2008-11-10 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0