Bajsnatt!

Fick Melvin i säng vid 19 tiden i går kväll, då hade han över 39 graders feber. Sov dock fram till 01.00 då han vaknade första gången, hade bajsat massor. Tog upp han och började byta på honom när jag hade torkat klart allt som skulle torkas och Joakim byt lakan i hans säng så började det att SPRUTA bajs ur rumpan på barnet. Har aldrig varit med om något liknande, han verkligen sprejade ner halva badrumsgolvet samt mamma. Faktiskt lite äckligt även för en rutinerad "bajs mamma".. Men Melvin bara låg och myste och feberyrade så han brydde inte sig så mycket om all uppståndelse. Torkade barnet, golvet och mig själv. Puttade i han en Alvedon kur till och la han sen i sin säng. Han vaknade  ett par gånger till under natten men behövdes inte tas upp igen. Nästa laddning kom på morgonen vid 06.00, den fick Joakim ta hand om. ;-) Nu på morgonen ligger han runt 38 i temp, Noah har ingen feber men hostar en del. Han ville dock till dagis i dag då han ska bevisa för mamma & pappa att han kan ha en superdag!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj....en natt i bajsets tecken....stackars barn och stackars dig, jag vet inte riktigt hur jag hade reagerat som inte är så bajs van. Skickar lite nya friska krafter till både Noah och Melvin. Jag önskar dig en bajsfrin natt...=) Puss

2009-04-02 @ 10:02:27
Postat av: Petra Granelli

Hej!Nu har jag äntligen hittat hit! Jättefin blogg o vilka underbara barn. Men det är inte utan att man blir livrädd för ditt inlägg,stackars dig!!!!! Kram

2009-04-02 @ 22:43:44
Postat av: Hanna

Härligt att även du Petra har hittat till min blogg!! Tack Rebecka för din omtanke ;-)

2009-04-03 @ 15:47:58
Postat av: MOSTER

Tycker jag känner igen natten .Men på ett annat plan,Puss

2009-04-04 @ 09:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0