Lätt kommet, lätt förgånget

Lyckades i går med att sälja Melvins "gamla" bilbarnstol via en blocket annons. Fick 900 kr precis som jag begärde, Joakim tycker att jag kan skapa mig en karriär inom blocket försäljningar då det endast tog ca en dag innan det att jag avslutat affären..Fniss..


Noah växer inte lika fort ur sina kläder som tidigare, dock så sliter han ut dom väldigt snabbt! Slängde i dag 3 par jeans med hål på knäna samt 9 stycken T-shirts/tröjor med fläckar som inte går bort.  Melvin och jag fick ge oss ut på shopping runda för att fylla på Noahs garderob. För 900 kr fick jag, 2 par jeans, 3 stycken t-shirts, 6 par strumpor, ett bälte, 3 par kalsonger, regnjacka samt strumpor till Melvin och mjukis skor till Melvin.  Nu får jag väl hitta något nytt att sälja från vårat överfyllda förråd, då Melvin snart har vuxit ur sina kläder.. Allt för att dryga ut kassan lite när man går på föräldrapeng.  


Båda barnen har i dag gjort en störtdykning ner i en ny förkylningsomgång! Melvin har feber och snorar och Noah snorar och är hostig, tänk denna gången fick dom vara friska i hela tre veckor!  Noahs dagisdag i dag hade gått bättre men inte 100 % bra, så Legot är utom räckhåll i dag med. Min oerhört intelligenta son som dock inte kan sitta still eller hindra sina impulser sitter nu och kliar mamma på ryggen när jag bloggar, mitt i allt kaos är han bara SÅ underbar!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Dessa eviga förkylningar .det va nog det som var på gång,vem kan vara trevlig då?

Puss på er

2009-04-01 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0