Nya tänder på G!?

Gnäll gnäll gnäll... Det enda som Melvin lyckas producera just nu är gnäll, inget duger inte sitta, inte bäras, inte ligga... Det ser ut som att det är ett par tänder på gång så det är förmodligen förklaringen till denna rastlöshet.  Vill inte heller dricka välling så fort han ser flaskan skriker han i högan sky!? Nu försöker jag hitta på något annat jag kan ge honom morgon och mitt på dagen då han druckit välling. Men trots allt gnäll på dagen sover han som en stock på natten, under natten som gick satte andningslarmet igång då Melvin krupit upp i ena hörnan av sängen och kommit utanför plattan. Jag och Joakim sprang som vanligt in till Melvin med hjärtat i halsgropen men barnet sov som en stock hade inte ens vaknat av larmet!   Noahs dagisdag gick fint i går och att gå dit idag var inga problem.


Gnällig men fortfarande en guldklimp!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Guuuud så söt han är.....mumsbiten.

2009-04-07 @ 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0