Ogräsexperten

Helgen gick smärtfritt över trots jobb helg för Joakim. Söndagen tillbringade Joakim framför datorn från kl 07.00-23.00 med kortare uppehåll för bl.a. gräsklippning, fick då även experthjälp av Noah med maskrosplockning.

Då vi för tillfället bara har en bil fick jag agera chaufför på måndagen så att Joakim kom till jobbet och jag och Melvin kunde åka o veckohandla. Noah hade en toppen dag på dagis, sprang "ankloppet" i går med hela dagis och skolan. Han var SÅ trött när han kom hem, kraschande i soffan med en glass i handen. Idag är Joakim i Halmstad för att tömma Gullans lägenhet, Noah är på dagis och jag och Melvin har ogräsrensning på schemat. Snart (torsdag) är det dags för Joakim att åka till Italien med jobbet. Då är jag hemma med kidzen själv i 4 dagar, håller redan nu på att förbereda mig mentalt då det är första gången jag är själv med båda barnen så länge. Tänk när Noah var bebis reste Joakim nästan varje vecka och då tyckte jag inte att det vara några konstigheter, Noah och jag hade det helt ok under veckorna och hade underbara helger när Joakim kom hem. Nu när man har två barn märks det så mycket mer när en vuxen saknas...


     

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Härliga bilder .Påminner om morfar

Puss

2009-04-22 @ 06:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0