Toppendag!

Gårdagen var verkligen en riktig superdag, Melvin var fortfarande lite kinkig men inte lika rastlös. Noah hade en toppen dag på dagis fick två tummar upp av fröknarna. Jag och barnen gick o köpte glass efter dagis för att fira Noahs superdag, sen gick vi till lekplatsen och lekte i två timmar i det härliga vädret. När vi kom hem badade barnen tillsammans i jacuzzin, Melvin är precis som Noah ett riktigt vatten djur! Noah somnade redan vid 20.00 och Melvin kom helt till ro vid 21 tiden efter ett par vaken omgångar. Så i morse var den äntligen här den efterlängtade tanden, Melvin är nu en riktigt glad kille och tand nummer tre lyser så fint.  Jag drog i går kväll fram min crosstrainer igen efter att den ståt och dammat i garaget i snart två månader.. Kl 05.45 stod jag då åter på min underbara maskin och körde ett pass på 25 minuter, helt fantastisk så skönt det är att träna på morgonen, nästan lite meditativt att få den stunden för mig själv och köra järnet och lyssna på hög hög musik i min iPod. Påskparty på dagis i dag och jag blev riktig nöjd med resultatet av Noahs påskgubbe outfit!




Kommentarer
Postat av: Rebecka och Robert

Gud så fin han blev vår lilla påskgubbe....=) Puss

2009-04-08 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0