Två små steg!

I går tog Melvin sina första steg utan att hålla i sig!! Han stod och lekte vid en av våra pallar när han fick syn på mig som sitter ca 1 meter bort på golvet, han vänder sig och tar två riktiga steg utan att hålla i något för att komma fram till mig. Berättade för Noah vad som hänt när vi hämtade honom på dagis, Noah blev så lycklig han längtar till att Melvin börjar gå så att dom kan springa runt och busa. ;-) Dock blev han lite besviken över att han inte var hemma när det hände för han så gärna velat se. Noah försökte sen hela eftermiddagen att få Melvin att gå igen men tyvärr utan större framgång.  På kvällen grillade vi IGEN, ( har jag sagt att jag älskar nya grillen ;-) båda barnen ville vara med ute så Noah drog ut en massa duplo (lego) och så satt dom båda och byggde när vi förberedde middagen. 

I dag skulle jag varit hos tandläkaren men dom ringde och ställde in tiden då tandläkaren var sjuk, kan inte påstå att jag är jätte ledsen då jag har världens tandläkareskräck..  Melvin kryper just nu omkring på vardagsrumsgolvet med en av fjärrkontrollerna till teven i handen, han sätter sig till och från framför teven och riktar kontrollen mot teven sen kryper han bort till mig och ger mig kontrollen. Tror att sonen vill se på tv... fniss..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0