Vårmys!

Helgen har verkligen varit super härlig, så underbart väder vi haft!!

Lördagen tillbringade Joakim och Noah först med shopping runda, nya skor, keps och ny fotboll inhandlades. Sen hade killarna en fotbolls eftermiddag uppe vid skolan. Jag och Melvin gick B runt och inhandlade påskliljor, påskpyssel och påskpynt. Sen pyntades hemmet med påskpyntet, första gången jag äger ett påskris med tillbehör... Tänk vad vuxen jag blivit...

Söndagen hade vi lunch gäster, sen tog familjen ett par timmar ute i trädgården för lek och mys.

Hoppas att detta härliga väder håller i sig eller i alla fall kommer åter till Påsken då vi ska på konstrunda och andra trevligheter ute på Österlen.

Barnen mår mycket bättre, Melvin snorar fortfarande en del men är annars en glad och lycklig liten pojk. Noah ser inte fram emot dagis i morgon men denna veckan är det bara tre dagisdagar och det tycker han är toppen. I morgon ska jag ut på jakt, jakt efter påskkläder till Noah då dom ska ha påskparty på dagis på onsdag. Noah vill klä ut sig till påskägg!!!?? Jag tror att det slutar med en liten kycklingdräkt eller något annat, någon som har förslag (han vägra att klä ut sig till påskkärring)?

Skoj med Robert och Becka

 

Vårmys i trädgården

        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, då har man gjort masken offentligt. =) Robban ser ändå lite tuff ut, som gör en lite ansträngd armhävning med lilla Noah på axlarna, jag däremot ligger mest som en liten svans och gör ett tappert försök till att charma Melvin. Vad gör man inte för våra små älsklingar. Puss

2009-04-07 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0