Vilken kväll!

Joakim åkte mot Kastrup vid lunchtiden, befinner sig nu i Italien.. Lucky B...

Noah hade ännu en toppendag på dagis, lycklig lycklig lycklig. Jag och barnen tog en timme i trädgården på eftermiddagen till Noahs stora besvikelse (han går på utedagis, är ute hela dagarna) - mamma kan vi gå in nu, det är vad jag hörde var 5:e minut. Efter en timme gav jag upp. Melvin ville inte sova sin vanliga eftermiddags lur vilket ledde till mindre bra humör resten av dagen. La Melvin vid 18.30, han somnade som en sten, Noah fick jag i säng redan vid 19.00 då jag fixat en ny film till honom som han kunde se i sängen. Kl 20.00 vaknade Melvin i gallskrik, upp med minstingen bära bära, är det magen eller nya tänder på G är det öronen vad är det?? Noah kommer upp - mamma jag tänker inte sova om inte Melvin sover, Noah sätter sig och surar i ett hörn, Melvin gallskriker.. Försöker lägga Melvin men då skriker han ännu mer Noah blir bajsig går på toa katten kräks på mattan, Melvin skriker!  En timme senare, Noah ligger och ser på ny film, Melvin sover, katten utslängd. 

Noah arg som ett bi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0