Barnfri helg!!

Vi inledde vår barnfria helg med att ta en tur ut till Ilva och investera i nya snygga skinnstolar till vårt snart nyinköpta matsalsbord. Efter Ilva tog vi en tur till Media Markt (Joakims mecka) där skulle det pillas på mobiltelefoner och diverse andra för mig fullständigt ointressanta teknikprylar. Fast den som i slutändan gick där ifrån med en produkt rikare det var jag.... Köpte mig en ny locktång från Björn Axen för att ge mig dom där "ljuvliga" lockarna som jag så längtar efter. ;-)

Sen hem i rasade fart för att intaga kvällens "första" fördrink i vår nya loungehörna. Kl 19.30 avgick taxin mot Malmö. Kl 20.00 satt vi tillbords på Trio. Åt sedan i 4 timmar i sträck, helt fantastiskt! Kan varmt varmt rekommendera hela Trio upplevelsen till er som har vägarna förbi Malmö! Var hemma igen vid 24 tiden för att då stupa i säng och glatt konstatera att ingen av oss måste gå upp kl 05.00 nästa morgon..

I dag bär det av mot Göteborg och Madonna konserten, ser jätte mycket fram emot detta och allt blir ju bara bättre utav att vi ska bo på SAS Radison och leva lite "lyx liv".


Kommentarer
Postat av: ingrid

Hoppas er helg blir super bra !!!!

2009-08-09 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0