Intensiv helg!

Började fredagen med att kusin Frida anlände vi 18 tiden, hade en mysig kväll med en massa tjejsnack. Upp lördag morgon och in till Malmö för shopping runda, 4 timmar senare hemma igen byta om & fixa kidzen och sen iväg till pappas 55 års fest. Joakim kom över vid 18 tiden tog en bit mat och sen for hem igen för att lägga Melvin och för att jobba. Hade en riktig trevlig kväll med släkten sjöng, sjöng ,sjön & sen sjöng vi lite mer! Lovisa körde hem Noah till Joakim vid 22 tiden då han efter att ha dansat i nästan 2 timmar var helt färdig och bara ville hem till pappa. Lovisa & jag åkte sedan tbx till festen efter att ha avlämnat Noah och sen sjöng vi ännu mer (Sing Star)!! Kl 01.00 tog jag med mina nattgäster hem då det var min Melvin natt så behövde jag komma hem i någorlunda tid. Somnade vid 01.30 sen vaknade Melvin 05.00.... Kan säga att söndagen var en aning seg..  Söndagen tillbringades i soffan med barnen sen blev det kebab på kvällen.. 

Tack päronen för en jätte trevlig FEST och tack alla kära "släktingar" för att ni finns och för att vi hade en sådan super härlig kväll tillsammans!



         

Kommentarer
Postat av: Lovisa

TACK SJÄLV! Kram!

2009-02-09 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0