Längtar!

Jag lääääängtar till sommaren till solen och värmen och dom ljusa dagarna! Trött på att vara trött, trött på att klä sig i 3 lager kläder bara för att gå utanför dörren, trött på att vara evigt förkyld och trött på att inte orka vara uppe mer än till 22 på kvällarna!  I söndags gick jag och la mig vid 22 i måndags vid 21.30 och i går kväll vid 21.00.. Orkar inte hålla ögonen öppna vill bara SOVA..  Så jag verkligen längtar intensivt till ljusa sommardagarna.  Ikväll ska jag dock bryta mitt gå och lägga mig tidigt mönster med att ta en tjejkväll med Sara, dricka lite vin och äta en massa ost!


Barnen mår fint, Noahs dagisdagar går superbra, Melvin är en glad kille som dock just nu bara vill bli buren vilket resulterat i lite onda axlar för mamma.. Joakim jobbar, jobbar & jobbar till helgen har han reales helg vilket kommer innebära att han även kommer jobba hela helgen. .. Skönt att dom där jobb helgerna bara inträffar ca var tredje månad.  


Har gjort om Melvins rum då han inte sover där ännu och förmodligen inte kommer att göra det på ett bra tag framöver. Har gjort det till ett "vuxenrum" då antingen jag eller Joakim sover därinne varannan natt.  Blev riktigt bra med nytt sängöverkast, nya lampor, ny gardin och omplacerade tavlor!  Även trevligare för våra gäster att sova där när vi har sådan som övernattar som tex kusin Frida som ankommer på fredag!
 
"vuxenrum"


Kommentarer
Postat av: Daniel

oj sommar, ostar, vin, sol å nätta karar att stirra på! Ge oss sommar!

2009-02-04 @ 09:45:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0