Födelsedagsfirande!

Nu har vi i två dagar firat födelsedagar, först min egen i måndags och i går svåger Niklas 30 års dag.

Hade en mysig dag med familjen i måndags blev uppvaktad redan på morgonen med "skönsång" och kaffe. En något trött Noah uppskattade inte att bli väckt vid 06.00 för att gå upp och sjunga för mamma.. Han sa - grattis mamma och sen la han sig i min säng sur som ett bi - jag är TRÖTT låt mig nu sova!! Fniss, vi har fått en 5 årig tonåring på halsen!   Strax innan sju dök min kära Sara upp med en liten present innan hon for vidare till jobbet. Strax innan 9 dök päronen upp med en liten blomma innan dom körde vidare till Blekinge. På kvällen åt vi sushi och skålade med champagne, väldigt nöjd med "min" dag. På söndag blir det stora släkten firandet med våra närmsta. 

I går firade vi Niklas med att grilla hemma hos oss, blev en riktigt trevlig kväll trots att himlen öppnade sig precis när vi skulle sätta oss ute för att äta. Det blev till att snabbt göra en rockad för att inte bli dränkt ute i trädgården.  Noah kom inte i säng förrän klockan närmade sig 23 så i dag har han tagit sovmorgon.. Joakim har sista arbetsdagen i dag innan det att han går på semester i 2 MÅNADER!!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0