Inköpt underhållning

Har i dag investerat i underhållning/aktivitet till Noah som han ska ha under flygresan till Grekland på söndag samt när vi ska bila till Stockholm senare i sommar. Det blev en Nintendo DS Lite som han har invigt i kväll med stor förtjusning! Tror att Joakim är nästan lika glad över nya spelet som Noah är..  

Melvin har nu börjat gå hela tiden, är på väg emot att gå mer än han kryper, han är så söt när han stapplar omkring här hemma och försöker sig på nya moves varje dag!  Övrig rätt så rolig info: Vi har drabbats utav någon form utav flygande gröna insekter i trädgården som just nu förpestar våra liv då vi inte ens kan sitta ute o äta på kvällarna. I går kväll fick jag nog, satte mig och mejlade Sydsvenskan för att informera att vi stackars" B-bor just nu lider av dessa gröna äckliga insekter.. Tänkte att dom kanske skulle skriva en notis i tidningen .. Men nä... I dag ringde dom och vill komma över i morgon med reporter och fotograf samt eventuellt en insektsexpert från Lunds universitet..  Ha ha ha ha ha ha .. Joakim har retat mig hela kvällen att jag kommer att bli känd som The Bug Lady!!



Noah gillar Nintendo!!                                Snart berömda insekter..

       

Kommentarer
Postat av: moster

dom gröna ser inte trevliga ut.puss

2009-07-09 @ 22:44:17
Postat av: ingrid

Kul att ha med sig på planet !!

Är insekterna zoomade? De liknar inte mina

Hihi

2009-07-10 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0