I morgon smäller det!!!

Jag LÄNGTAR SÅ mycket till morgondagen då Robert & Rebecka ska gifta sig!! Har tillbringat hela dagen med att städa huset för att tiden ska gå fortare, nu är här skinande rent! Har även spelat X-box spel "med" Noah, vi hade i uppdrag att tjäna ihop över 1 miljon poäng för att kunna köpa en ny gubbe.. Jag satt i två timmar och spelade banor medans Noah lekte med Lego, vilken supermamma jag är!!??

Nu sitter lyckliga Noah och spelar med sin nya gubbe, och jag försöker få tiden till att gå genom att blogga lite. Melvin sover just nu en stund men snart är det dags för mellanmål, han har ny favorit just nu, plättar.. Han proppar hela munnen full med plättar samtidigt som han pekar på dom resterande som ligger framför honom och ger ifrån sig sitt "jag vill ha mer" ljud.  I kväll blir det grillning även om det regnar, har saknat min grill var nästan en vecka sedan vi grillade sist! ;-) Sen ska jag packa killarnas väskor då farmor & farfar kommer och hämtar dom i morgon förmiddag så jag & Joakim kan njuta ordentligt utav morgondagens underbara händelse!  

Mina underbara Robert & Rebecka ( samt jag på ett hörn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0