Mot Holmsjö!

Midsommar var supertrevlig! Tillbringade den med Robert, Rebecka, Niklas, Maria & kidsen. Massor med sill, snaps, sånger, kubb, sällskapsspel, skratt, grillning & självklart lite vin på det. Började kl 12.00 avslutades kl 24.00 (för dom flesta) ..  Midsommardagen blev väldigt stillsam! I morgon drar jag & kidsen till Holmsjö tillsammans med R&R. Tror att vi stannar i ca 3-4 dagar, Joakim går på semester den 1 juli så han får stanna hemma denna gången.  Noah är fortfarande superlycklig över att ha sommarlov, och Melvin håller nu på att "tränas" i att bli lite mer självständig. Jag och Joakim bär omkring på Melvin HELA tiden, han är ett riktigt mysbarn som bara vill vara i famnen men nu är det slut på allt bärande! Ett evigt vrålande just nu från mini då vi inte bär på honom, men samtidigt efter bara snart två dagar ser vi att han blir mer självständig . Jag hopps att jag lyckas upprätthålla våran nya linje när vi är i Holmsjö. Lite nervös över att köra så långt (ca 25 mil ) med båda barnen samt att bo borta så länge från Joakim. Men samtidigt så har jag med mig mina 2 stöttepelare så det ska nog fungera fint!

My Birthtown




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0