Sagt vid läggdags..

Noah - Mamma jag har saknat dig!

Jag - När saknade du mig?

Noah - När du var borta..

Jag - När jag var i London?

Noah - Ja! Det var så många dagar!

Noah - vem är sötast jag eller Melvin?

Jag - Ni är båda två lika underbart söta!

Noah - Men jag trodde bara bebisar var söta?

Jag - NEJ! Ni är båda lika söta!

Noah - är vuxna söta?

Jag - absolut, jag tycker att pappa (Joakim) är den sötaste vuxen som finns!

Noah skrattar så att han nästan kissar på sig...

Noah  - God natt mamma, jag älskar dig!

Jag - Jag älskar dig med av hela mitt hjärta

Kan lova att den här mamman är en superlycklig mamma i kväll!



Kommentarer
Postat av: ingrid

Nu ska jag sova gott .Söta ,söta Noah

2009-06-14 @ 23:41:53
Postat av: moster

Man blir varm i hela kroppen,söta Noah

2009-06-15 @ 08:41:58
Postat av: Moster

Man blir varm i hela kroppen , söta Noah

2009-06-15 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0