Åter till verkligheten

Har haft ett par blogg fria dagar för att spendera all vaken tid tillsammans med barnen. Melvin har på bara ett par dagar tagit ett jätte kliv i sin utveckling, säger nu både mamma och pappa (hela tiden )samt går runt borden så fort han får tillfälle. Melvin har även flyttat in i sitt egna rum och har sovit toppenbra i hela två nätter nu!!! Noah har haft ett par konfliktfyllda dagar efter det att vi kom hem men nu har det vänt och han har vant sig vid att det är mamma och pappa som är hemma igen.  Helgen har varit super härlig, även om både jag och Joakim är lite ur fas så har vi stöttat varandra för att få allt med barnen att flyta så normalt som möjligt.  Lördagen tillbringade jag och Noah i Malmö, hade en härlig dag då vi införskaffade pynt till hans kommande födelsedagskalas nästa helg, 17 barn kommer då att dyka upp.... På lördag kvällen hade vi farmor och farfar över på lite räkor och vitt vin, klassisk melodifestivalmat!   Söndagen hade vi en liten fika stund med mormor och morfar och sen tog hela familjen en tur ner till stranden för lek.  I morgon händer två stora saker, Joakim fyller år (han ska bli ordentligt firad med bl.a. min lasagne) samt att jag ska väga mig för första gången efter en helt icke vänlig GI vecka...  Wish Me Luck.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0