Disco på morgonen

Barnen vaknade vid 05.20, Joakim gick upp och gav dem välling och mys i Noahs säng. Jag drog mig mottviligt upp vid 6 tiden. Dusch och frukost gick snabbt i dag så vi hade lite tid över innan det var dags för dagis och jobb. I 30 minuter hade vi disco, fram med Spotyfi och rockade loss, Noah dansade så han blev svettig och Melvin satt i sin stol och njöt av all uppståndelse!  Tänk hur mycket energi barn har så tidigt på morgonen, önskar jag kunde få lite överskotts energi av dom. I dag har jag och Melvin ett uppdrag, vi ska till Babylandet ute på svågertorp för att trängas med en massa andra småbarnsföräldrar. Dom säljer nämligen ut Britax bilbarnstol för 1500 kr (ord pris 2500 kr) det är först till kvarn som gäller så vi får väl hänga på låset vid 10 tiden. Melvin har vuxit ur sin bebis bilbarnstol och den Noah hade när han blev större är alldeles för sliten för att Melvin ska kunna använda den. Noah har föresten ny favoritsång men han kan bara en del av refrängen så det jag går och hör på hela dagarna är en son som vrålar - snälla snälla snälla!!!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du fick tag i stolen.

Och HEJA NOAH .Den gillar mormor med.

2009-03-26 @ 13:57:27
Postat av: Moster

Bra jobbat HannaPus Puss

2009-03-28 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0