Färdig kalasat!

Då var Joakim och Noahs partydagar över vi har tagit oss igenom barnkalas med 15 barn från Noahs dagis för att senare på lördag kvällen ha sushi "party" för våra nära och kära.  Söndagen tillbringades i lugn och ro bara en massa mys med familjen. Nya Robinsson var ju även ett måste att se, (reprisen söndag) måste säga att jag faktiskt tyckte upplägget detta året verkar väldigt lovande! Alltid lika roligt att sitta och kommentera alla udda karaktärer som dom hittat.  Tänk vad som kan roa en lite små trött familj en söndag...  

I dag har jag och Noah varit på BVC för 5 års kontroll samt spruta. Noah var så jätte duktig gjorde allt som sköterskan bad honom om samt satt så fint i mitt knä när det var sprutdags, inte en enda tår föll. Jag är jätte stolt över våran stora kille! Han väger nu 22 kilo och är 116 cm lång, har vuxit åtta centimeter på ett år! 


Kommentarer
Postat av: Moster

Det har jag alltid sagt, Noah är bäst. Kram

2009-03-24 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0