Förlåt mamma!

När jag var barn, bodde hemma och familjen skulle ut och resa i vida världen så började mamma packa ca en vecka innan det att vi skulle åka. Matsalsbordet i vardagsrummet blev belägrat av kläder, pengar, pass, diverseläkemedel, solskydd, solhattar, badkläder & mm , jag tyckte alltid att mamma var smått tokig som började förbereda en vecka innan avfärd. Nu säger jag bara FÖRLÅT mamma, jag förstår nu all den planering som krävs när man ska förbereda fyra personer för resa. Barnen ska tillbringa helgen i farmor & farfar stuga så jag måste packa varsin väska till dem och sen har vi då mig själv och Joakims väska. Enligt väderprognosen för Washington så ska det bli mellan -1 till 19 plus!!! Hur f-n packar man för den väderprognosen...  


I morgon kommer jag ha Noah hemma från dagis då jag vill gå omkring och pussa och krama honom hela dagen innan det att han åker iväg till farmor & farfar. Självklart ska Melvin få lika många pussar och kramar, tror vi kommer parkera oss i Noahs säng i morgon och stanna där till att dom ska åka! Kommer sakna dom så ofantligt mycket!!

Melvin hjälper mamma att packa!








Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj vilken flashback. Känner igen en liten flicka för

32 år sedan ,då hon satt i resväskan. Hihi

2009-03-05 @ 15:02:39
Postat av: Rebecka

Herregud vilken godbit, jag vill bara stänga locket och plocka med mig väskan hem. Det börjar verkligen bli en riktig liten pojke nu. Puss puss

2009-03-05 @ 21:32:17
Postat av: Moster

Man bara smälter av glädje vilket charmtroll

2009-03-07 @ 09:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0