Häktisk födelsedagsmorgon

Kl 06.00 klockan ringer, väcker Noah som har sovit inne hos oss sedan 02.00 på natten.

Kl 06.10 Noah och jag sjunger för Joakim och ger han en födelsedagspresent.

Kl 06.20 Jag hoppar in i duschen tar en snabb dusch, Noah och Joakim myser.

Kl 06.30 Melvin vaknar jag kommer ut från duschen, Melvin har bajsat ner hela sig själv och sin säng.

Kl 06.40 Melvin sitter i badkaret, Joakim duschar, Noah tjatar om att även han vill bada.

Kl 06.50 Noah badar, Joakim klär på sig, jag klär på Melvin och fixar frukost.

Kl 07.00 Noah har badat klart, Joakim klär Noah, jag underhåller Melvin.

Kl 07.10 Jag, Joakim och Melvin sitter och äter frukost, Noah leker med Lego.

Kl 07.15 Melvin bajsar igen.

Kl 07.20 Försöker få i mig lite frukost, Melvin sätter i halsen och kräker upp halva frukosten.

Kl 07.25 Frukosten avslutad Joakim börjar övertala Noah att dom ska gå till dagis, jag börjar plocka undan frukosten.

Kl 07.40 Övertalning är avklarad Noah och Joakim går mot dagis, jag och Melvin "hissar" fasadflaggan för Joakim.

Kl 07.50 Joakim kommer åter från dagis avlämningen gick jätte bra.

Kl 08.00 Joakim åker mot jobbet, jag och Melvin börjar bädda rent i Melvins säng.

Tänk vad mycket man hinner med på endast två timmar, racer fart i Familjen F!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Phu!!!!.Hälsa födelsedags "barnet"

2009-03-16 @ 14:45:31
Postat av: Moster

Man blir helt svettig ,bara man läser morgonschemat Puss

2009-03-18 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0