Möte igen.. suck..

Gårdagen var vi på inplanerat möte på Noahs dagis, det gick jätte fint vi alla känner att vi jobbar mot samma mål samt att det går bra för Noah just nu. Resten av dagen tog jag och Melvin det lugnt, gick och hämtade Noah som vanligt vid 14 tiden.  På kvällen frossade jag och Joakim i godis... mums SÅ gott men så förbjudet (för mig i alla fall..)  Tittade på Familjen Annorlunda på tv 4 och njöt som vanligt utav det faktum att vi har det så bra med "bara" två barn istället för 10!!

I dag har Melvin och jag varit och storhandlat, han är en liten dröm att ha med sig när man handlar bara sitter och spanar och ler. På vägen hem ringde dagis, tydligen är denna dagen katastrof.. Så nu blir det möte i dag igen.. Vi har som regel att om dagisdagen går väldigt dåligt så plockar vi undan allt hans lego till det att Noah kan bevisa för oss och dagispersonalen att allt fungerar igen och att "snälla Noah" kommer fram igen. Jag har än så länge bara behövt ta undan Legot en gång under en period på ca 5 månader, men idag har jag en känsla av att det är dags igen.. Har redan rensat ut allt Legot ur hans rum och ställt undan det i förberedande syfte, tog ca 45 minuter!

Så önska mig lycka till idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0