Noah 5 år!

Hej jag heter Noah och fyller 5 år i dag, min mamma, pappa och lillebror kom på morgonen och väckte mig genom att sjunga Ja må han leva. Jag fick kort från Eva-Britt & Paoul, mormor & morfar, Kerstin & Mats och från gammelfarmor. Av mamma, pappa & lillebror fick jag nytt Lego som jag önskat mig och en bil. Mamma och pappa byggde ihop Legot till mig innan det att jag skulle gå till dagis så jag hann leka lite på morgonen. På dagis ska dom fira mig i dag och dom kommer att sätta mitt kort på dörren och jag kommer få en massa ballonger och en present, hoppas att det är en badboll för det vill jag ha. Jag kommer att bjuda mina dagiskompisar på frukt i dag, jag har tagit med mig gröna vindruvor och röda äpplen det är mina favoriter. Ikväll ska vi ha myskväll, vi ska äta köttbullar och korv spett och sen ska vi se på en ny film hela familjen i soffan, jag har även önskat mig popcorn, chips och Coca Cola.  På lördag ska jag ha mitt stora födelsedagskalas, jag har bjudit alla dagiskompisar så vi kommer att bli måååånga barn. På lördagskvällen ska jag och pappa ha våran födelsedagsfest då pappa också har fyllt år. Jag tror att jag kommer att få många presenter och det tycket jag om!  Jag frågade mamma i morse om jag har blivit längre nu när jag är fem år och hon sa att vist hade jag det! Jag vill bli längre än pappa när jag blir stor och jag kommer alltid vara längre än Melvin och starkare...

Kram från Noah genom mamma.


         

Kommentarer
Postat av: Moster Kerstin Mats Jack

Många grattis Pussar från oss alla.

2009-03-19 @ 13:00:13
Postat av: Mormor o Morfar

KRAM & STORT GRATTIS NOAH ,PÅ 5-ÅRS DAGEN

2009-03-19 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0