Öroninflammation…

Melvin vakande vid 4 i morse och var jätte ledsen, när jag kom in till Joakim och Melvin vid 6 tiden var Melvin fortfarande ledsen och tog sig på örat hela tiden. Ringde till vårdcentralen och "flörtade" till mig en tid vid 9 tiden . Melvin fick en ordentlig genomgång, det doktorn kunde hitta var början till en öroninflammation. Vi eller rättare sagt farmor och farfar får behandla detta med avsvällande näsdroppar och Alvedon, så trodde doktorn att det skulle vända rätt så snabbt. Streptokock provet var negativt vilket vi tyckte var underbart..  Tyvärr har ju detta spätt på min molande ångest över att lämna barnen så många dagar..  Men jag vet att farmor & farfar och mormor & morfar kommer att göra ett toppen jobb med barnen så jag borde ju inte vara orolig.. Nu ska jag fortsätta och packa med ett barn på armen och det andra runt fötterna..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej gumman! Ville bara önska dig och Joakim en UNDERBAR resa. Njut och roa er riktigt ordentligt. Bara strosa runt på Washingtons gator och va sådär kära som ni kan....=) Skicka nu ett litet sms när ni anländer. Puss

2009-03-06 @ 18:47:48
Postat av: Moster

Var rädda om varandra Kram

2009-03-07 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0