På egen hand!

Då har jag utforskat Washington alldeles själv i dag då Joakim har varit på konferens hela dagen. Här finns SÅ fantastiskt mycket att se, man hade kunnat gå inne i stan varje dag i två veckor och ändå lyckas fylla sina dagar med nya saker att se. Jag tog bussen från hotellet i morse vid 9 tiden efter frukost med Joakim. Kom in till stan vid 9.30, bussen släppte mig vid Union Station. Vandrade därifrån till Capitolium, som är otroligt stort! Ställde mig så jag nästan hade samma utsikt som Obama hade vid sitt tal till folket när han blev president, mäktig känsla! Sen vidare till Air and Space museum, det var coolt att se. Två timmar senare hade jag även avverkat National Gallery of Art. Efter det gick jag en lång runda på stan, där jag tillslut hamnade i Washingtons China Town! Efter ca 5 timmars vandrande gav jag upp och tog bussen tillbaka till hotellet, i morgon blir det inte mer vandrade inne i Washington då mina stakars fötter är trötta. Jag kan nog inte räkna med att jag gått ner något i vikt efter allt mitt vandrande då kaloriintaget samt kolhydratsintaget just nu ligger över alla gränser... ;-) Men som dom säger When i Rome...  Om en timme är det mingel med "It-nördarna" sen vidare ut till hamnen där vi bor för att hitta någon trevlig restaurang.


Joakim redo för BI           Hanna redo för Wasington
            


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ser på korten att snöstormen bedarrat

Närmare +19 än +1

Hoppas maten smakade ikväll

2009-03-10 @ 02:58:09
Postat av: Anonym

2009-03-10 @ 09:37:51
Postat av: Anonym

2009-03-10 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0