Sjukdomar förföljer oss!

Nu har då äntligen Noah blivit bra igen, har fortfarande lite hosta och är trött så han är hemma i dag med. Men nu har Melvin lagt sig ordentligt med hög feber och hosta... Det tar aldrig slut... Nu håller vi tummarna HÅRT att Melvin börjar bli bättre snabbt då jag och Joakim ska åka till Washington på lördag.  Gårdagen gick i trötthetens tecken jag låg i säng fram till 12.00 sen var det upp och bli supermom igen då Melvin vaknade efter sin sovstund vid 14 tiden med 39 graders feber. Farmors födelsedagsfest blev tyvärr för mig och Melvin inställd och när Noah insåg att inte jag och Melvin skulle följa med så störtvägrade han... Detta barn.. Så Joakim fick gå ensam på kalas, han hade haft det jätte trevligt och blivit bjuden på god mat. Tror han nöjt av att vara barnfri en liten stund ;-)


Kommentarer
Postat av: ingrid

Jag önskar av hela mitt hjärta att ,alla är friska till Lördag

2009-03-02 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0