Stort projekt blev litet resultat

Efter att Noah tjatat, tjatat och tjatat i ett par dagar om ett legobygge som han för ca ett år sedan demolerade i molekyler bestämde sig den här legomorsan att ta saken i egna händer. Istället för att gå och köpa en ny sats för ca 300 kr så var min plan att försöka hitta alla delarna igen och sätta ihop hela bygget. Jag skickade i väg sonen till dagis, maken till jobbet och sysselsatte Melvin med diverse leksaker, sen började jag mitt maraton mot ett komplett Indiana Jones legobygge.  Efter ca 4 timmar hade jag knappt kommit halvägs fyra timmar senare var jag ÄNTLIGEN i mål. Jag gick igenom ca 3000 legobitar för att hitta alla de små små små delar som ingick. Noah blev jätte lycklig när han kom hem, men när han insåg att mamma byt ut några bitar (ca 5 stycken) mot andra färger för att jag inte kunde hitta original bitarna så blev här lite liv i luckan...  Efter halvt psykbryt av mamma så insåg Noah att han nog fick vara nöjd med resultat i alla fall.. Se nedan mitt stora arbete som inte är så stort men ack så jobbigt att få ihop!

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är imponerad DU ÄR SUPER

Hur i alla dar hade Noah sån stenkoll på dessa bitar

(fast jag är inte förvånad hihihi)

2009-03-24 @ 21:18:09
Postat av: ingrid

Jag är imponerad DU ÄR SUPER!!!

Hur ialla dar kunde Noah veta färgerna på dessa 5?

(Fast jag är inte förvånad hihihi)

2009-03-24 @ 21:20:51
Postat av: Robert

nja, det är ju rätt viktigt att rätt bitar är på rätt plats. Gör om gör rätt.



:-P

2009-03-25 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0