Stressmorsan

Har nu fullt upp med förberedelserna inför min och Joakims resa på lördag. Inte helt lätt att hinna med allt efter att ha varit hemma med båda barnen den sista veckan, och nu när Melvin är snorig och febrig vill han bara bli buren hela tiden. Försöker emellanåt att sätta han på golvet med lite leksaker för att hinna med allt, fungerar i ca 5 minuter åt gången. Tvätta, packa, skriva barnmanualer, handla, förbereda Noahs födelsedagsfest, skriva inbjudningar, lägga upp mina nya byxor, städa & mm....  Ikväll ska jag dock ta en paus från allt och gå på Saras kalas (fyller 32 i dag) och dricka lite vin. I morgon ska jag med Melvin på BVC för hans 8 månaders kontroll, sen på kvällen kommer farmor och farfar. Ska gå igenom allt ang. barnen med dom så att jag kan stilla mina nerver lite inför det faktum att jag lämnar barnen i 6 dagar! På torsdag kvällen är det dags för mormors genomgång..  



Kommentarer
Postat av: ingrid

Det var ju en fräck bild .Hanna Noah och Melvin .

Bland grytorna på dagen

2009-03-03 @ 18:23:06
Postat av: Anonym

2009-03-04 @ 08:45:16
Postat av: moster

Jag blir svettig bara att jag ser bilden.Det räcker med en livlig hund Hiii. Kram

2009-03-04 @ 08:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0