Malena Ernman Rocks!! ( hoppas jag)

  

Melvin och jag var i går på Bvc för läkarkontroll samt allmän genomgång, han gick igenom kontrollen med beröm godkänt (som vanligt) han bara skrattade hela tiden och charmade både sköterska & läkare. Melvin väger nu vid 10 månader 10,2 kg och är 75,5 cm lång, han har ökat 1 kg och 2 cm på två månader. Idag ska vi ta en liten tur till Ikea, behöver fylla på förrådet utav servetter och diverse annat småplock. Och i kväll så vet ialla fall jag vad jag ska göra, kommer sitta bänkad framför teven kl 21.00 för första semifinalen i eurovision... Längtar redan.. Joakim däremot har fått dispens i kväll då han inte njuter fullt så mycket som jag utav detta spektakel ;-) Men på lördag är även han inbeordrad för stora finalen, sorry älskling men där han du inget val!  GO SWEDEN!!!!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Det gör ont..... aj!

2009-05-12 @ 10:21:15
Postat av: Ingrid

Heja Sverige. Får titta med ett öga i kväll/natt

2009-05-12 @ 19:04:36
Postat av: Moster

Finns det nå.got sötare. En sån kille Puss

2009-05-15 @ 10:33:32
Postat av: Moster

Finns det något sötare . Villken kille .Kram

2009-05-15 @ 10:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0