Möhippa helg!


Har haft en fantastisk helg med att fira Rebeckas möhippa på spa/ hotell uppe i Kristianstad.

Höll i gång i 22 timmar i sträck på lördagen för att sedan sova tre timmar innan det var dags för att gå upp och äta hotellfrukost.  Var hemma igen vid 12 tiden på söndagen, sov sedan ca 4 timmar till när jag kom hem innan det att jag ens orkade med att uttala barnens namn ;-) Tog sedan en liten runda till lekplatsen med Noah, kom hem klämde en kebab slocknade sedan i soffan igen. Min underbara make har hållit ställningarna här hemma hela helgen! Vad hade jag gjort utan dig min älskling!!!!  

Nu är det tillbaka till verkligheten igen, ska på möte på dagis i dag (inplanerat sedan långt tbx) sen måste vi fylla på kylen lite inför kvällen. Resten av veckan är det planering inför London resan som gäller samt Noahs sommar fest på dagis på torsdag.

Bilder från Rebeckas möhippa kommer snart...


Kommentarer
Postat av: Floos

Va roligt, goda vänner och spa e inte fel

2009-05-25 @ 08:51:30
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0