Piratparty!

I går var det förskolansdag och Noahs förskola hade anordnat en heldag för alla barn med piratfest, skattjakt och en massa annat roligt. Noah var jätte nöjd med dagen, hade fått både godis och glass!  Han var super trött på kvällen så jag hade inga problem med att få han i säng, en saga vid åtta tiden sen slocknade han på 5 minuter. Joakim var på möte hela kvällen i går så jag hade huset för mig själv när kidzen somnat. Drog fram damsugaren och damsög hela huset, pratade med lillebror i tfn och sen blev det en stund framför teven, vilken helkväll jag lyckades få till va!!!?? Slocknade vid 23 tiden efter att ha sett röstningen ESC semifinal nr 2 hejar starkt på Norges bidrag, om inte Sverige vinner så ska absolut Norge vinna!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0