Svininfluensan var det i alla fall inte!

Nu har vi gått igenom ännu en vecka utav snor, hosta och vakna nätter. Mini lade sig sjuk tisdags kväll med feber strax under 40 grader. I torsdags fick både vi och Melvin nog utav denna sjukperiod, tjejerna på jobb lyckades skrämma mig lite grann då hans symptom tydligen rätt så bra passa de in på den så kallade svininfluensan.. Slängde mig på tfn till sjukvårdsupplysningen, där informerade dom  mig om att vi absolut skulle söka läkaren för Mini. Med hjärtat i halsgropen fick jag en tid till Melvin samma dag. Joakim åkte med honom till en läkare där dom kunde konstatera dubbelsidig öroninflammation.. PUST… stackars mini, men tack gode gud för att det inte var värre. Nu är han inne på 3.e dagen med penicillin och mår nu jätte bra, bara lite snorig näsa som är kvar. I morgon testar vi oss på dagis igen!  


Kommentarer
Postat av: Moster

Han är en riktig liten kämpe puss puss till er alla

2009-10-13 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0