Älskar att vara tillbaka!

Sorry!!! Vet att det gått låååång tid sedan jag bloggade sist.. Men nu har verkligen verkligheten kickat in.  Att vara småbarnsmor (till 2), jobba, fru, ta hand om hemmet samt laga middag varje kväll detta tillsammans är mäktigt värre! Men samtidigt ÄLSKAR jag att vara tillbaka till jobbet, tycker väldigt mycket om mina nya arbetsuppgifter och att umgås med mina kollegor.  Men bloggen får tyvärr komma lite på efterkälke..

Barnen är just nu på en underbar plats, båda två älskar att vara på dagis och får SÅ mycket beröm varje dag från sina fröknar. Noah är helt fantastisk, fröknarna öser beröm över honom varje dag och det måste jag säga att även vi gör, vilken stor och duktig kille vi har!  Melvin är fortfarande lite ledsen när Joakim lämnar honom på morgonen men enligt personalen går det över på ca 1 minut efter det att Joakim lämnat avdelningen. Och nu ÄNTLIGEN sover våran mini igen, lägger han vid 19 tiden sen sover han hela natten fram tom 06.00 (i alla fall de två senaste nätterna) så lyckliga och utsövda föräldrar vi är nu!!




Kommentarer
Postat av: Ninni

Så roligt att höra att allt fungerar bra för er.



Stor kram

2009-09-14 @ 08:04:46
Postat av: jojo

Härligt!

Nu får ni feedback från dagis att eran barnuppfostran är rätt.



Och att ni har unika och duktiga barn.

2009-09-17 @ 20:02:00
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0