Snart har även jag en ny ”leksak”

Joakim kom hem med sin nya ögonsten i fredags en iPhone av senaste modell. Som vanligt tittar jag lite ointresserad på hans nya pryl och går sedan och tar hand om barnen så Joakim får leka med sin nya toy. Men under kvällens gång insåg jag att för att kunna föra ett normalt samtal med Joakim under kvällen var jag tvungen att se lite närmre på hans nya leksak. Och då hände det som jag aldrig trodde kunde hända MIG jag blev förälskad i en ”teknikpryl”! Efter en timmes lekande insåg jag att jag bara var tvungen att ha en egen iPhone. Så i dag har en VÄLDIGT nöjd make beställt en mobil till sin fru.

 


Kommentarer
Postat av: Moster

COLT puss

2009-09-09 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0